איך להתמצא באפליקציה?

קחו רגע להבין על מה כדאי להסתכל כשאתם מחפשים מטען. זה יכול לחסוך לכם הפתעות לא נעימות בטעינה הציבורית. 

grivo colors

פירוש הצבעים

על מפת האפליקציה מוצגות עמדות טעינה ציבוריות ופרטיות. הצבעים עוזרים לנו לזהות את מצב העמדה.

תחנה בצבע ירוק היא תחנה מחוברת לגריבו (יש תקשורת בין מערכת הניהול של המטען לבין האפליקציה שלנו) ובנוסף יש שם לפחות שקע אחד פנוי ולכן היא גם פנויה לשימוש.

תחנה בצבע צהוב היא תחנה עמוסה (או בגלל שיש לנו תקשורת איתה או בגלל שמתשמשים אחרים דיווחו שהיא תפוסה).

תחנה בצבע אדום הינה תקולה (או בגלל שזיהינו שהיא תקולה במערכות התקשורת או בגלל שמשתמשים דיווחו שהיא תקולה).

תחנות אפורות הן סגורות בשעה זו וניתן לראות את שעות הפתיחה של המתחם בהן הן נמצאות בדף התחנה כשלוחצים על אייקון שעות הפתיחה.

תחנות כחולות - אין לנו תקשורת עם המטען ואין לנו מושג מה באמת קורה שם

פירוש הסימונים

על מפת האפליקציה מוצגות עמדות טעינה ציבוריות ופרטיות. הסימונים השונים עוזרים לנו לזהות את סוג העמדה.

כשתחנה מסומנת במשולש, זה אומר שיש שם לפחות שקע אחד אולטרה מהיר (מעל 100 קוט"ש). כשתחנה מסומנת בעיגול לבן, זה אומר שיש בה לפחות שקע אחד מהיר (בין 22-100 קוט"ש)

כשאין לתחנה שום סימון פנימי, זה אומר שכל השקעים בה הינם איטיים בלבד (עד 22 קוט"ש)

כשתחנה מסומנת בבית, זה אומר שתחנה זאת הוקמה על ידי נהג אחר שמציע את העמדה הביתית שלו להזמנות של לקוחות. בתחנות אלו ניתן להזמין טעינה מראש ולשלם לפי שעה דרך האפליקצייה.

תחנה המסומנת במנעול הינה תחנה בעלת גישה פרטית. דוגמה לכך הן תחנות הממוקמות בבתי מלון, כך שניתן להטעין בהן כל עוד הנהג הוא אורח המלון.

grivo filter

מסנן התחנות

רוב הנהגים לא טורחים להירשם לכל עשרות הרשתות הציבורית שיש. ריכזנו בשבילכם רשימה של רשתות אותן ניתן לאתר על המפה.

בצד ימין למעלה ניתן למצוא את כפתור המסנן של האפליקציה. במסנן זה ניתן לבחור את ההעדפות האישיות ולהציג על המפה את התחנות הרלוונטיות לך.
בחלק הראשון ניתן לסנן בין המפעילים השונים. בחלק זה תופיע רשימת הרשתות כשלצידה מספר התחנות הקיימות לאותה רשת. שימו לב שמספר זה עלול להשתנות אם תבקשו לראות תחנות מהירות בלבד או איטיות בלבד. למשל אם תרצו לראות רק תחנות אולטרה מהירות, יוצג לכם כמות התחנות האולטרה מהירות מתוך הסך הכללי של התחנות של אותה הרשת.
שימו לב כי התחנות המחוברות לגריבו שניתן להטעין ולשלם בהן מסומנות בירוק והן בחלק העליון של המסנן. הרשתות הכחולות לא מחוברות לגריבו והן נמצאות בחלק התחתון.
בחלק הבא ניתן לבחור מבין סוגי העמדות. פה ניתן לראות את סוגי התחנות לפי פירוש הסימונים שכתבנו עליהם בחלק הקודם. ניתן לבחור לראות את סוגי העמדות הרלוונטיות לפח צרכיכם.

בחלק השלישי ניתן לבחור את סוגי הכניסה ברכב שלך. לרוב המוחלט של הרכבים בישראל יש כניסה של TYPE2 לטעינה איטית ו-CCS לטעינה מהירה.

בחלק הרביעי ניתן לבחור את הכבלים שיש לך. אם תסמנו שיש לכם GBT ADAPTER אתם עלולים שלא לראות תחנות מהירות שלא מקבלות מתאם זה.

בחלק האחרון ניתן לסנן תחנות לפי עלות לקוט"ש.

שעות פתיחה

זה די מבאס להגיע לתחנה בשביל להטעין ולגלות שאי אפשר בכלל להגיע למטען כי המתחם סגור. לכן פיתחנו לכך שני דברים:
1. על המפה, תחנות סגורות יוצגו בצבע אפור - זה אומר שהן סגורות כרגע
2. בדף התחנה, יש אייקון של שעות פתיחה (בצד ימין מתחת לתמונה הראשית). ניתן ללחוץ על האייקון ולראות את שעות הפתיחה של התחנה

כלי נגישות