רשת טעינה חברתית
בגריבו יש רשת טעינה ביתית של מאות נהגים פרטיים שצירפו את המטען הביתי שלהם לאפליקציה, וכעת הם יכולים לקבל הזמנות מלקוחות פרטיים. הלקוחות יכולים להזמין טעינה מראש, לצור קשר עם בעל המטען בטלפון ולשלם באמצעות האפליקציה.
איך מצרפים מטען ביתי לרשת?
הוספת מטען ביתי לוקחת 1-2 דקות.
בכפתור התפריט התחתון יש כפתור הוספה של מטען ביתי לאפליקציה. בלחיצה עליו יופיעו הפרטים המקדימים כמו תנאי שימוש, עמלות ותנאים כלליים. אחריו יש מסכים בהם מוסיפים את הפרטים הרלוונטיים, כמו למשל: מיקום, תמונת התחנה הפרטית, מחיר לשעת טעינה, זמני פתיחה, פרטי יצירת קשר וכו'.
בעל מטען ביתי קובע מחיר לשעת טעינה ולא לקוט"ש. עלות הקוטש לרכב המטעין כ-11 קוט"ש בשעה היא כ-6 שקלים. עם מסים ועמלות מחיר האיזון הינו כ-10 שקלים.
בעל המטען קובע גם את שעות הפתיחה, מתי הוא רוצה לאפשר טעינה ציבורית, ומתי הוא רוצה לחסום את ההזמנות.
ברגע שכל הפרטים נשלחו, אנו עוברים על הפרטים ומאשרים אותם אם הכל נראה תקין. מרגע האישור התחנה עולה לאוויר ולבעל המטען הפרטי נפתח תרפיט של אזור עסקי באפליקציה. באזור העסקי הוא יכול לנהל את ההזמנות ולערוך ולשנות פרטים. גם שם, כשעורכים שינויים בתחנה, הפרטים מגיעים אלינו לאישור לפני שהשינוי מבוצע באפליקציה.
הכנסות המטען נגבות ומשולמות לבעל המטען בתחילת כל חודש קלנדרי, בניכוי מסים ועמלות.
איך מזמינים טעינה?
דף תחנה ביתית נראה מעט שונה מדף תחנה ציבורית. ניתן למצוא בו את המחיר לשעת טעינה ולא לקוט"ש, ולהזמין לפי לוחות זמנים את זמן הטעינה, בניגוד לבחירת שקע בתחנה ציבורית.
לאחר שמודאים שכל הפרטים מתאימים לצרכי הנסיעה, אפשר ללחוץ על כפתור ביצוע הזמנה למטה. לאחר מכן הלקוח יתבקש לבחור את יום ושעות הגעתו לעמדה. המחיר יחושב לפי עלות שעתית כפול זמן הטעינה. למשל אם המחיר הינו 18 שקלים לשעה, והלקוח הזמין שעתיים וחצי, אזי המחיר שיוצג יהיה 45 ש"ח.
יש צורך להוסיף פרטי אשראי בכדי להשלים את ההזמנה.
לאחר סיום ההזמנה, בעל המטען יקבל הודעה בדבר ההזמנה ויוכל לאשר או לדחות אותה. יכול להיות שהוא פספס או לא קיבל את הודעת ההזמנה. במצב זה יכול הלקוח להתקשר או לשלוח הודעה פרטית לבעל המטען בכדי לתאם מולו את ההזמנה.
חשוב לדעת, לא ניתן לבטל הזמנה 8 שעות לפני מועד ההזמנה.
ההזמנה נגבת מהלקוח בתחילת כל חודש קלנדרי.