איך מטעינים בסריקת ברקוד?

1. במסך הראשי לוחצים על לשונית ההטענה

בצד ימין יש כפתור ירוק שנקרא "להטענה". לוחצים עליו לפתיחת המצלמה של הטלפון. יש לודא קודם שיש על המטען מדבקה עם קוד שניתן לסרוק.
שימו לב! לא בכל המטענים יש מדבקת ברקוד. בחלק מהמטענים יש מדבקה שחוקה שלא ניתן להשתמש בה. יש מקרים שהמדבקה נפלה ולא ניתן למצוא אותה. יש ברקודים שהותקנו לא נכון ועלולים להוביל לשקע הלא נכון. יש ברקודים שמובילים לדף התחנה ולא לשקע ספציפי.

barcode charge

2. סורקים את הברקוד שעל המטען

מכוונים את המצלמה על הקוד המופיע על המטען. סריקה זאת מובילה ללינק פנימי שפותח את חלון השקע באפליקציית גריבו.

cpo charge

3. לוחצים על התחלת טעינה

לאחר הסריקה ייפתח חלון השקע של המטען עליו יוצגו הנתונים:
קוד השקע בגדול בחלק העליון
פרטי השקע כמו מחיר ומהירות
אם יש או אין כבל למטען
וכפתור "התחלת טעינה"
יש לודא כי הכבל מחובר היטב בין המטען לבין הרכב לפני שממשיכים!
לאחר שוידאתם שהכבל מחובר, אפשר ללחוץ על התחלת טעינה

4. הטעינה התחילה

לאחר הלחיצה על התחלת טעינה ייקח רגע למטען להתחיל לעבוד ולכן מומלץ להמתין דקה בסבלנות. בדרך כלל נשמעים רעשים מהמטען כשזה קורה ואז מתחיל הקסם.
ברגע שהמטען מתחיל לעבוד יתחילו לעבור נתונים לאפליקציה ואז תוכלו לראות את נתוני הטעינה רצים במסך. תוכלו להמשיך בעיסוקכים ולחזור בכל רגע למסך זה ולראות כמה אנרגיה נצרכה, מה עלות הטעינה עד כה - וללחוץ על כפתור הסיום כשתרצו להפסיק את הטעינה.
במידה והטעינה לא התחילה, מומלץ לבדוק את הפרטים הבאים -
1. אם הכנסתם פרטי אשראי באזור האישי. אם לא עשיתם זאת המטען לא יעבוד.
2. אם המתנם זמן רב מדי אחרי שחיברתם את הכבל לרכב לבין לחיצה על התחלת טעינה. אם עבר הרבה זמן אתם תידרשו להחזיר את הכבל למקום ולהתחיל הכל מהתחלה. מומלץ להיות מוכנים עם האפליקציה מהר מיד אחרי שמחברים את הכבל.
3. אם יש תקלה במטען יש לפנות לשירות הטכני של הרשת המפעילה.

5. סיום טעינה

בסיום הטעינה יופיע מסך סיכום עם המחיר והאנרגיה שנצרכה. בכל שלב תוכלו לראות את פעולת הטעינה בתפריט. איך מגיעים אליו?
בתחתית האפליקציה יש כפתור "הטעינות שלי". לוחצים עליו ומגיעים למסך עם כל פעולות הטעינה. ניתן ללחוץ על הטעינות ולראות שוב את הפרטים. חשבונית תשלח במייל.

כלי נגישות